Zycoo Nederland biedt u 100% Nederlandse support. Indien u een product heeft gekocht zonder installatie verwijzen wij u in eerste instantie naar onze "Zelf installeren" pagina.
Indien u technische vragen heeft welke u niet terug kunt vinden op de pagina "Veelgestelde Vragen - FAQ" geven wij u graag uitleg. Indien wij voor u zaken moeten inregelen in uw telefooncentrale doen wij dit op afspraak na offerte.
Indien u een centrale heeft gekocht welke door ons is geprovisioned dan dient deze te werken. Werkt er iets niet dan is de support uiteraard gratis. Wilt u een wijziging in de provisioning dan doen wij u een offerte toekomen en na accoord wordt er een afspraak ingepland met een van onze engineers.
Voor support zijn wij te bereiken per e-mail op support@zycoo.nl. Tijdens kantooruren kunt u ook bellen met 085 - 7605 222. Heeft u uw apparatuur via een dealer van ons aangeschaft dan dient u deze te contacten. In voorkomende gevallen kunnen zij ons contacten.